Felicia

Niet Commerciele Banner

De'neesha

Niet Commerciele Banner

Kayleigh

9 maanden banner

zondag 15 maart 2009

Verraad

Vandaag kwam mijn kleine meisje weer thuis.
Ze was voor het eerst bij haar vader geweest. Iets wat helaas vanaf nu elke 2 weken zal gebeuren. Ik baal er zo van dat ik mijn meisje naar hem en zijn ouders moet laten gaan. Maar ja, dat krijg je als je je partner evenveel voogdij rechten geeft.
En ik ben zowiezo geen moeder die haar kinderen zonder goede reden bij hun vader(s) weghoudt en een nieuwe vriendin 2 weken nadat je een relatie van 3 jaar verbreekt, waar 3 kinderen bij komen kijken is natuurlijk geen goede reden.
Maar goed, vandaag vierde hij dus Kayleigh's 1e verjaardag bij zijn huis.
De hele week zat ik al te wchten op iets wat dus niet zo komen: een uitnodiging voor Felicia en De'neesha om ook de verjaardag van hun zusje te komen vieren.
Nee, ga lekker je nieuwe vriendin en haar familie uitnodigen. Dat is natuurlijk veel belangrijker, want die moeten eens zien dat er 3 kinderen aan jou vast hangen ipv.1.
Ik ben zo kwaad. Zo verdrietig. Waarom doe je zo?
Zo hypocriet als jullie zijn met z'n allen, ik heb er verder geen woorden voor.
Dit gedicht heb ik vandaag voor Jerry geschreven

Waarom zijn mensen zo gemeen
en blijf ik weer achter, alleen
Nu met 3 kinderen waar ik voor moet zorgen
Waarvoor ik een fijne jeugd moet waarborgen
Mannen....bah
schoonfamilie...bah
Ze zeggen dat ze er voor je zijn
maar als het erop aankomt laten ze je vallen
En dat doet ongelofelijk veel pijn

Maar vandaag was de laatste keer
mijn ogen zijn geopend
ik hoef jou en je familie niet meer
Ik zal niet meer naar je smachten
En al helemaal niet meer op je wachten
jij kon snel verder gaan met leven
na 2 weken een nieuwe vriendin
en je familie vond het ok
ik niet en ik zal het jullie nooit vergeven

Ik heb zelf het gevoel dat het nog niet af is, maar verder als dit kom ik even niet.
Moet nu maar weer eens gaan bedenken hoe het verder moet.
Aan de ene kant wil ik hem gewoon liever niet meer zien en aan de andere kant zie ik hem nog steeds veel te graag. Maar al wel een stuk minder. Als we zo doorgaan, hoeft het straks van mij helemaal allemaal niet meer. You go Jerry!!!

Geen opmerkingen: