Felicia

Niet Commerciele Banner

De'neesha

Niet Commerciele Banner

Kayleigh

9 maanden banner

vrijdag 13 maart 2009

Verboden liefde

Dit gedicht heb ik niet zelf geschreven, maar verwoord wel heel goed wat ik voel

Ik verlang naar jou,
omdat ik nog van je hou.

Het zou niet mogen zijn,
maar ik krijg mijn gevoelens
voor jou niet klein.

Als ik je zie wil ik naar jou komen,
maar dat blijft slechts bij dromen.
Mijn gevoelens zeggen gaan,
maar mijn verstand zegt blijf staan.

Ik denk aan jou, elk uur van de dag,
goed wetend dat het eigenlijk niet mag.
Soms komen we elkaar tegen,
en ben ik in het begin verlegen.

Ik probeer je te ontwijken,
maar je doet me iedere keer bezwijken.
Je geeft me hoop,
en dan zet je het op een loop;

Ik heb pech,
want er staat iemand in de weg.
Je zei me dat je ging kiezen,
ik zit nu constant te kniezen.

ik zit nu te hopen,
het is aan jou het raadsel te ontknopen.
Ik blijf op je antwoord wachten,
omdat ik nog steeds naar je zit te smachten.

Je blijft voor eeuwig in mijn gedachten!

jij bent op dit moment mijn verboden liefde!

ik wacht op jou,
omdat ik nog zielsveel van je hou!!!

Geen opmerkingen: