Felicia

Niet Commerciele Banner

De'neesha

Niet Commerciele Banner

Kayleigh

9 maanden banner

woensdag 4 februari 2009

Voorbij

Ik ga het niet meer uitleggen
Ik ga geen oplossingen meer zoeken
Ik ga niet meer vechten
Ik zal je niet meer vertellen wat ik voel
Ik zal je niet meer lastigvallen met vragen
Ik zal niet meer vragen om sex
Ik zal je met rust laten

Jij sloot je af voor mij
Jij wilde niet meer vechten voor mij
Jij vind je werk belangrijker dan mij
Jij wilde niet meer praten met mij
Jij wil niet meer leven met mij
Jij hebt gelijk een ander

Ik heb je alles gegeven wat ik had
Ik liet je doen wat je wilde
Ik heb dingen gedaan voor jou, waarvan ik zei dat ik ze nooit meer zou doen
Ik hou nog steeds van jou
Ik haat je ook

Jij bent nu vrij
Ik zal je met rust laten
Jij zei steeds het gaat niet meer werken
Ik bleef hoop houden en wilde alles geven voor jou
Jij wil geen geluk meer delen met mij
Ik hoop dat je het zal vinden bij een ander

Want tussen ons is het voorbij!

Maar vergeet niet dat ik nog steeds veel van je hou

Geen opmerkingen: